За попередньою інформацією, до кінця 2027 року корейці планують випустити сім нових електромобілів та наростити виробництво електрокарів до повного переходу на електричні мотори. EV6 побудований на новій платформі E-GMP, розробленій спеціально для електромобілів. Крім експериментальної зовнішності кросовера, особливу увагу звертає на себе новий логотип Kia. Оскільки електричні автомобілі не потребують серйозного охолодження підкапотного простору, виробникам вдається більш цікаві дизайнерські та технічні рішення. Привабливі пропорції кузова сприяють кращому сприйняттю нового кросовера та визивають позитивні емоції навіть у консервативних автолюбителів.
В інтер’єрі Kia EV6 головну роль відведено моніторам та можливості керування функціями через новітню інформаційно-розважальну систему. Але незважаючи на засилля сенсорних панелей та цифрових опцій салон виявився досить якісним та вивіреним з точки зору ергономіки. Саме інтер’єр на нашу думку є головним у новому кросовері, адже рівень деталізації та комфорту корейці зуміли вивести на дуже якісний рівень
Нова архітектура, яка має багато спільного з Ioniq 5 визначає технічне майбутнє нового кросовера. Під капотом у EV6 встановлено потужний електродвигун на 58 або 72 кВт/год що виражається в 168 або 215 к.с. Початковий рівень мотора гарантує прискорення з 0 до 100 км/год за 7 секунд. Моторів може бути один або два, що в останньому випадку робить кросовер повнопривідним. Пробіг автомобіля без додаткової зарядки становитиме не менш ніж 450 км. Очікується поява швидкісної зарядки, яка здатна зарядити акумуляторну батарею за 20 хвилин до 80%. Єдине що залишається таємницею – це ціна, яка скоріш за все дорівнюватиме 45 тисяч доларів у базовому виконанні…